hejsan!

Hej!
Nu var det länge sedan jag var här inne och skrev det har hänt så mycket både roligt och tragiskt.
Det som är roligt är väl att man har björn. 
 
Det tragiska är att Berndt har dött i en ålder på 64år och det var en hjärtinfarkt
och på torsdag den 26/7 2012 är det begravning efter han och
jag vet inte om jag ska gå eller inte för vi var ju inga ovänner precis
men han har lämnat ett stort tomrum han också efter sig.
Det som är tragiskt är när jag var tillsammans med han var jag glad och pigg.
 
Det är konstigt att alla personer som jag tycker om går och dör men såna personer som man har fart illa vid dom lever och går vidare i sina liv.
 
Sedan har man en höft som bara värker men jag var uppe på röntgen
och det är musklrna som är inflammerade och
det gör jävligt ont så man kan inte gå som man brukar göra
men det är bara att kämpa på och gå vidare i sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0