onsdag

Onsdagen den 8/8 2012
 
Nu ville jag ju tala om att jag har börjat att jobba igen.
Det som har hänt är ju att man har varit sjukskreven så länge
och förra veckan var jag tvungen att vara hemma igen för jag var förkyld och hade feber.
Man förlorar så mycket i inkomst av att vara sjuk
så man får gå trots att snuvan rinner och man hostar.
 
Sen bli man inte betrott av en viss person heller
utan då kommer han och kollar hur det är med mig.
Det är inte mig han tycker om det är datan.
 
Han är snäll mot mig iallafall nog för jag tycker
att han är lite hårdhänt mot mig och nu har han börjat
att ta på mina bröst  som han tuttar på och det tycker jag inte om för det gör ont.
 
Han kan skoja med mig men när jag tar illa upp och skojar med han
så blir han arg så jag vet inte hur man ska bete sig mot han igentligen.
Jag tror inte att han vet det själv hur man ska behandla en kvinna igentligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0