17 november

Ja nu var det länge sedan jag var här inne och skrev.

Det har hänt så mycket i mitt liv både på gott och ont.

Det goda som har hänt mig :

För det första har jag fått ett tim vikariat som uska på ett demenboende och nu denna månad har jag inte jobbat så mycket så det är ju synd för det blir inga pengar på så få timmar som jag har.

Det andra är att jag har träffat en kille och jag älskar han så mycket min lilla nallebjörn han är så snäll mot mig och det känns bättre nu en tidigare med han för vi kan ju prata om allt och skratta kan vi med göra.

Det onda som har hänt mig:
Är att jag har gjort mig av med mina små fyrfotade vänner ( MY och Myran ) och det är ett stort tomrum efter dom men man kan inte torka efter dom jämt så jag bestämde mig för att avliva dom uppe på djursjukhuset och det kostade 2.240 Kronor och då tog de hand om dom också men det gick så smärt fritt. Myran dog på en gång hon somnade i min famn och sedan fick hon den dödande sprutan och MY tog det längre tid för att kunna somna och det fick veterinären ge 2 stycken sprutor innan hon gav upp. Men jag längtar efter dom så mycket det är ett stort tomrum här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0